Lovely day

Första april känns bra. Riktigt bra. Nu händer det liksom. Våren är verkligen här för att stanna I HOPE! Himla skönt med solstrålar som träffar benen så det riktigkt värmer (: Sara och jag köpte calippo och solade på baksidan av resecentrum, eller framsidan kanske det var ? hur som helst var det uuuberskönt! Lite Håkan höjde ju defenitivt sommarkänslan. Underbart!





Vi skrev utredande uppsats idag. Antingen om Hjältar eller Kärlek. Jag valde Evig kärlek. Om det verkligen är meningen att man ska leva med någon livet ut, ta första bästa eller leta efter honom bland alla grodor. Varför alltfler människor skiljer sig och att barnen kommer i kläm, att alltfler unga människor stadgar sig tidigare och vad som kommer hända i framtiden. Förr var det ju som att dotterns far bestämmer maken. Hon känner honom inte och de kanske är helt olika för varandra. Hon kan vara hur olycklig som helst. Jag menar, det är ju bara du som kan bestämma vem du är kär i. Det går INTE att tvinga. Kärleken har inga lagar liksom. Jag tror det blev ganska bra. Hoppas.

Kommentarer
Postat av: Lo***a Gle*nf**k?

du den där uppsatsen lät inte dålig du :) jag skäms över min :D

2009-04-01 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0