Yes

I fredags vaknade jag gott :) Gabbi gick till skolan och jag låg kvar (band det bästa som finns) men det dröjde inte länge tills jag var tvungen rusa till skolan för att checka in en blodpyton! har ni hört nåt så läskigt! 
kan ju säga att jag verkligen vaknade då. (Gabriella utbildar sig till djurskötare. verkar skitskoj!)
Sen plockades denna håriga lilla (stora) sak ut ur sitt bo. Buuuuhr! 
 

Senare den dagen så virrade vi omkring på Norrköpings alla gator. Höll på att inte hitta hem ett tag, haha (upplevelse) På hemvägen köpte jag glass på McDonalds och kan ni tänka er! det smakade kladdkaka! Så jävla gott! :) hioohi.

Hem och göra tacos och checka filmer (Fjorton suger och Bring it on - en härlig blandning ;) samt Talang 2009. Somnade bums sen. Lördagen innehöll mest prommenad och tågresa. Fick byta sittplats på tåget  två gånger för att de redan var bokade. HAHA, känns  såå lagom mig. 


Jo i onsdags blev det Linköpingstripp! Chanco joinade oss och det blev väldigt skoj. Bland annat smått panik när vi inte kunde få av oss klännigarna inne på Gina. Vi provade både vägen upp och vägen ner, men inget funkade! Med våld och "tyg som dras isär-ljud" lyckades vi komma ut från Linköping oskadda. det var mer på vägen hem som jag "råkade" slå lite för mycket på Chancos skadade lår. mhaha.

Mamma Mia-allsång fylldes i bilen och jag kände att det helt klart blev en lyckad dag. Spenderade mina pengar på en vårjacka och tshirt (: fattig nu. Guuud, nu är påsklovet slut. damn.


Kommentarer
Postat av: klänningsprovaren

hahhaha xD vilken sammanfattning du fick till :P en mkt trevlig dag, tack för att jag fick följa med än en gång ^^

2009-04-20 @ 20:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0