Hello big family, who's gonna cook the noodles today?

Musiknörd som jag är så har jag proppat mp3:n full med massa gamla bortglömda alldeles fööör braaa låtar!
Sinnes. Känns nästan lite dumt. Kan ju nästan inte sitta still nu. Med tanke på det, så var det dansuppvisning i söndags. Vill nästan spola tillbaka tiden och göra allt mycket mycket bättre...haha, lätt att vara efterklok. Men kul var det ialf :)

1 december idag. Ehm, det känns nog ganska bra! Ska nog bara ta tag i skolan lite mer så jag inte får massvis med grejer nu innan jul, för det är jobbigt minsann.
Ingen låt idag för ovanlighetens skull! puss.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack vad glad jag blir:) Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra dag :)

2009-12-02 @ 22:06:34
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0