Snow patrol

Eyy!
Lugn och skön helg om man säger sååå! Men det är nice ibland.
I fredags  efter skolan satt jag, Sara och Lovisa på Epok och åt baguetter och hade det sådär allmänt mysigt! Efter det satt jag på Saras salong i några timmar och hon testade olika frisyrer på mig :) haha, det var kul. Sen klippte hon topparna och lite.

När klockan blev sådär 17.00 åkte jag, Evvi och farmor hem till oss och åt julmat. Madde och Kristoffer är ju hemma från Thailand nu så det var mysigt :) Idol och bildspel från Thai, sedan sov jag hur gott som helst! Tyckte dock att Calle skulle vinna!

Igår lördag kollade vi på Ella som var lucia. Finis! Sedan blev det chill heeela kvällen lång med Evvi!
Todaay! Well, söndags-städ har blivit som en liten tradition! Så det är nog bäst att fortsätta med den med tanke på hur mitt rum ser ut just nu x) ciaaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0