Pank på rubrik

Uhh, fin helg (:

I fredags blev det impulstripp till Sara :) Blev prommenad och träffade några sen på stan. Mycket folk i öltältet som sagt! Sen pizza och gå hem i kylan :O men sov så himla gott så det kvittar nu ;) klockan ringde 07.10. upp och hoppa!
Gammal bild sen i sommras (den enda på Sara på den här datorn :)
Buss hem och Sara till Västervik för att göra balfrillan. Duktig tjej! Åt färska frallor som mamma hade köpt. Gurkan är ett måste! Sen runt kl 10 tog Evve och jag bussen till Vvik för att shoppa lite. För att avslöja så hittade jag den snyggaste kjolen till avslutningen !!!!!!! . Yes I did.

När man kom hem blev det förberedning inför fest (: Buss in till Lotta (fasligt va buss man åker ibland?) där vi hade riktigt kul! Vädret kunde inte bli bättre! När det blev dags för "metrobussen" att rulla satt jag åt pipan för trångt! buuh, men det funkade, sällskapet av Lovisa och Julia kan ju faktiskt förgylla ibland ;) Metro var,..(skapligt tomt? känns inte längre som en hit), melody club visste vad de gjorde helt klart, grymma snubbar! I övrigt en bra kväll :) Thanks!







( heheh ;)

Igår kom lite av släkten på besök. Åt tacopaj och gottade oss med tårta :) aldrig fel! Nej nu känner jag mig för tråkig för att skriva tyvärr. Ska bli bättre på det här.
Lovar. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: lovvan

metrobussen var bättre än metro fan xD

2009-06-03 @ 12:27:19
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: emily

söta tjejer! ;*

2009-06-07 @ 15:49:55
URL: http://emiiilyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0