"Inatt finns ingen väg tillbaks, ingen alls"

Mysigaste kvällssolen är här.  Håkans - för sent för edelweiss spleas nu, så jävla fin låt.

Midsommarafton i fredags blev på Öland, eller inte. Men skulle så himla gärna velat vara där då. men jag och mina kära mates var hos Fanny i Tuna och grillade istället. blev även kubb och singstar och film. Väldigt mysigt (: Kollade på skräckfilmer till tidiga morgonen och nu vill jag inte se annat än just skräckisar! Glömde kameran hela helgen. sämst.

I lördagskväll tog jag och vännen min en busstripp till Västervik. Gabriella och jag hade det vääldigt roligt :* thakns honey.
Träffade Petra och Niclas med familj och vi åt glass. Något som vi inte kan släppa riktigt är att Västervik är en så full i sjutton fin stad!
Älskart. 


Somnade sen efter melon och sällskapsresan i luffarstugan hos Gabbi. hahahaha, men somnade ibland under filmens gång och duuu! det måste ha varit den västa väckningen någonsinn från mitt slummrande! Säckpipa på oerhört hög volym! (Stig golfade på Skottland, anteckna!) som om volymen hade höjts stegvis och SEN PANG BOM. hjärtattack nästa :o inte okej!    

Nog pratat om det!
Sista kollodagen på fredag. (Oj va hästarna springer i grannens hage!)
åhh, dags att plumsa snart tror jag 8)  Natti!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Härlig start på sommarlovet!! :)

Trivs du bra på kollot?

Ses nått i sommar?

Kram Lisa

2009-06-23 @ 13:10:45
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0