Gott folk, det är sommarlov



Yees jag är glad att kvinnan kommer till Hultsfred om cirka en månad. LIKASÅ THE KILLERS. Skulle just byta kanal när jag tittade på kulturnyheterna förut, (vuxet) då programledaren (som för övrigt glappade väldigt mycket med blicken på textremsan brevid filmkameran) säger att vi senare ska få se ett inslag där det blir en intervju med hultsfredsaktuella The Killers. mamma kunde inte slita mig då.


Brandon Flowers får äran som veckan babe!
 
Skolavslutningen igår. ganska lyckat ändå :)
Bjuder på some pics.  


Fanny och Josse                                                              Chanco och jag
'
Lotta Josse och Simon

Chanco Nattis och Petra


Nu är klockan snart 12 och jag ska nog krypa ner i sängen. Känns väldigt lockande måste jag säga.
Så godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

yeha! Vi ses på hultan!

2009-06-12 @ 20:30:31
URL: http://anilokin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0