MASSA ROLIGA BANDSLÄPP TILL HULTSFRED!

Tha Party i lördags - här kommer lite roliga bilder och kan ju inte säga annat än att det var grymt!
Förfesten va liksom klockren. haha, ojoj.
Här är några bilder (Petra lyckades medverka på alla).



Idag - hmf, såklart en fika med Friday. Idag blev det baguette på Epok! En mixad baguette dessutom. Hejsan 166 kr för två baguetter och läsk :O men gott och mätt blev man så jag antar att det var värt det. En aning torr fetaost om jag ska pillra och klaga på något.

Just det! höll ju på att glömma!
Franz Ferdinand och The sounds kommer då till årets grymmaste festivala' !
Satt och nördade The sounds förut och jag känner peppen! :D
Sen var det lite småband som alltid är kul att upptäcka :) 
Nu blir det sängen. den saknar mig.

 

Kommentarer
Postat av: Eliin

jag känner också peppen till festivalen , det är helt sjukt vad man kan längta efter något :D:D

finis blogg!

2009-03-04 @ 17:13:40
URL: http://blowhimback.blogg.se/
Postat av: fanny

Jaa det var jättekul i lördags :D och kommer bli på fredag med, det är jag nästan säker på :D kul att du skaffat blogg carro =)

2009-03-04 @ 20:35:45
URL: http://oskarssonfanny.blogg.se/
Postat av: Linneaaaaaa

Måååste ju bara säga peppen på The Sounds. gu va ös!! men jag blir ledsen om jag missar festivalen pga sommarjobb iår :(

2009-03-05 @ 18:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0