Summerdream

ojoj! solar för fullt! Kom hem för ungefär en halvtimme sen. Det första som tickade i mitt huvud var glass! jag gick direkt till frysen och vad hittar jag: en burk med glass. här frossas det!
Åh det var härligt. satte mig på jackan på trappen och tryckte på lite schyst sommarmusik på mobilen. The sun vill ha mig! riktigt skönt!
Träffade Petra på bussen och vi pratade massa sommarminnen. Som när vi cyklade en varm sommardag till apollo och badade & solade massa. Eller under folkracet när det var gryyyyymt varmt! Petra, Jag och Sara P tog en cykeltripp till Nyn. såååå underbart. *bankar i skrivbordet för jag saknar*
Men jag har faktiskt bestämmt att den här sommmaren ska bli minst lika underbar!


Chanco och Petra <3


Sara och Petra sötsaker.

Kommentarer
Postat av: Eliin

åh gud vad jag längtar efter sommaren :)

2009-03-25 @ 18:11:21
URL: http://blowhimback.blogg.se/
Postat av: Anonym

nämen vilken bild på mig o petra :P haha. de va en härlig sommardag vid nyn de :) <3

2009-03-27 @ 11:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0