This day





Underbaringsdagen!
Sjuka lärare betyder sluta flera timmar tidigare än tänkt = Goddie på det! Okej, det är inte alls kul att vara sjuk men det är nice att vara ute (istället för att sitta inne i ett syrefattigt klassrum) när solen bara skriker efter oss att komma ut. jag menar, man måste ju lyda ibland ;)
Underbaringen Friday och jag placerade våra asses på brödstugans caféstolar och mumsade i oss sockrade kringlor. Jag provade en ny grej - smoothie på jordgubb och banan som först påminde om nyponsoppa (vilket jag inte diggar speciellt). hahah! En annan gång frida och jag lekte stamkunder ville jag prova en asknasig dryck som hette något afrikanskt? Hursomhelst så ville tydligen lattemaskinen bråka så det rann ju över massvis med mjölk och stuffs hela fyra gånger innan de fick till det. När jag väl skulle smaka den så var det bland det äckligaste jag någonsinn har druckit!! Sånt besvär de gjorde. synd om gummorna!

Efter massa mysprat och sånt som vi alltid kan så solade vi en stund innan bussarna tog oss hem. Fast jag slår vad om att det kommer snöa imorgon x)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0