17 mars idag tydligen (:


Sveriges snyggaste bulle-grejamoj!
Jag menar kolla in den! Endast ett hårspänne!


Sunny day!  Frida min kompanjon och jag hade verkligen vaknat på rätt sida idag. eller kanske somnat lite för sent igår ? humf, men skrattanfallen kom ju efter vartannat om man säger så! Skrattade åt totalt sjuka och inte alls roliga grejer, fast det är nog just Det som Är det roliga x) mhaha! jag mår helt klart bra när jag är med Friday, det  är konstaterat!

Hon har också skaffat blogg föresten ;) haha. men hon vill inte pipa ut om sitt namn än för att designen tydligen inte är färdig än, men jag kan ju avslöja att den är göööör snygg! nu känner jag mig alldeles för oseriös och antar att ni har slutat läsa x) men hursomhelst! Hoppas din dag va lika bra som min! 

Dagens : När Friday tar i allt hon har och försöker komma ut ur La classe, fast en man håller emot handtaget (jättehårt tydligen, visst va x). möööh, inte världens bästa förklaring men Då, då var det kul vill jag lova x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

carro va fan , sa jag att du fick lägga ut den bilden?

2009-03-17 @ 19:38:54
Postat av: Lisa

Just precis, ingen stor förändring alls, som jag hade hoppats på!

Längtar efter lite nytt :)

2009-03-17 @ 20:02:35
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0