Imorgon gäller det :)

Här har man dansat hela eftermiddagen :) Hela dagen har det funnits en jobbig nervositet i luften. Usch jag är så rädd. fast jag vet att jag kommer vilja springa ut på scenen igen när det är över, just för att det är så jävla kul.
Kom hem hur trött som helst vid 19.15. Skulle träffat girlsen ikväll och fest egentligen, men känner att varken mitt huvud eller kropp orkar just nu. Ska ju ladda inför imorgon! :) Så ikväll blir det pizza och sunes sommar som står på schemat!

Erik Hassle besöker metropol ikväll! Åldersgränserna kan springa iväg och gömma sig just nu! Jag får lyssna på honom här hemma istället ;)
Här kommer en av alla underbara:



Yes, nu har pizzan anlänt! Hoppas alla får en trevlig kväll (:

Kommentarer
Postat av: Nattis

åå jag vill dansa igen ju! ;(

2009-05-10 @ 20:23:13
Postat av: Eliin

omg! har du inte sett twilight geeehe! jag hoppas du har eller håller på och läser böckerna , sååå värt det liksom ^^

2009-05-10 @ 21:43:44
URL: http://blowhimback.blogg.se/
Postat av: bella

ni var sjukt duktiga på dansen! ett stort plus till de mycket goda popcornen :P hassle var förresten sketabra!

2009-05-11 @ 12:24:13
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0