Tuesday (:

Jag ber om massage nu!!! Fick ju i och för sig det av mammi igår, men är fortfarande stenhård (hård som sten) i axlarna. kan ju bero på danshelgen :) Uppvisningen i söndags var som dunderhoning! Fast det var först när jag kom hem, drygt 2 timmar senare som jag insåg hur kul jag hade haft! Dock är det trist att så många ska sluta. Spännande att se hur det blir nästa termin :) Johannas och mina basketbrudar var kowlingar på hööög nivå! 

Tisdag idag,.. jo, tisdag är det och jag är något fruktansvärt pepp på Peace&love.
Inte klokt.

Tittade på Madicken förut, så då passar det ju faktiskt utmärkt att slänga in en bild på Melker ur Saltkråkan :)

Min lite lagom låga humor passar perfekt nu kl 19.08! 

Håll tummarna för mig på det nationella i matte imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: almasa

tack det samma :D

jaa visst är de heta :o



hoppas det gick bra på np :)

2009-05-14 @ 15:18:46
URL: http://almasas.blogg.se/
Postat av: Sara

gick det bra för dig på dansen ? :D Tänkte, du vet inte när man får filmerna? ;)

2009-05-18 @ 23:06:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0