Ett skepp kommer lastat med oviktig information.

Har placerat ett par enorma öronlurar (som jag kallar det) på huvudet. Eller runt huvudet. Ganska fula. Sen glappar det i sladden så det hörs bara i den vänstra puffen ibland. Får första placering på dagens störigheter. Nej, inte för att dagen har haft så många störigheter, tvärtom, en väldigt bra dag måste jag säga (: Dålig hårdag dock. Nee, förlåt. Massa oviktiga och naturliga problem som jag sitter och babblar om :S .

Dagens väder: Regn (mysigt och det luktar gott i luften. friskt ni vet?
Dagens låt: Use somebody - Kings of leon (Hultsfred 09 nästa x)
Dagens stora händelser:
- Hähä, fika med Fridis och Hanna.
- Slutade några timmar tidigare, eller nej föresten, det är inte så märkvärdigt. Händer ju nästan jämt hos oss på handel :)
- Jag lyckades förstå innerbörden av hur man tänker när man ska räkna ut Debet&kredit under Monicas lekiton. SÄLLSYNT.

Yes. Nu är det soligt ute och jag lyssnar på Håkan i vänsta örat som sagt. Man kan ju undra varför jag inte drar ut den förbaskade sladden ur datorn, men det är nämligen så att lillasyster min kräven största möjliga tystnad när hon pluggar. och då kan man ju undra varför jag inte sätter mig i ett annat rum,..vilket jag visst redan har gjort. Ehhee,..(kul att jag plötsligt dissar mig själv.) Förensten det var inget! Nu ska jag längta tills i sommar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför fattar du debet och kredit och inte jag? ;o

2009-05-18 @ 22:03:44
Postat av: frida

vaför fattar du debet och kredit och intejag? ;o

2009-05-18 @ 22:04:51
URL: http://bonitocatastrofe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0