Breath you out, breath you in

Hello. Such a day!
Att sova längre än vanligt på morgonen kan göra en hel dag. Det tror jag iallafall! Åkte med mammi in till praktiken kl 10. Fick mest packa upp barnkläder, men längtar tills vi får lite leveranser från Pulz och Twizt & Tango. Så snygga grejer! Saris och jag lunchade på Palma idag. Liiite värt det. Billigt som tusan och gott såklart :) Tror det är billigt hela veckan?

När jag slutade praktiken gick jag till Saris igen på Hårfint och hon klippte rakluugg på mig. Plus att mitt hår doftar godast nu också. Tack gumman! Sen powerwalkade jag upp till idrottshallen och dansade i två timmar (: Gött!

Imorgon och på fredag slutar vi 13.20. Det är också gött!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Älskar den låten! Jättefint när de satt ihop 2 olika artister också ^^



SV:Tack vad snäll du är!^^ Och shopping som pris är inte illa det! Hoppas du vinner! =)

2009-10-24 @ 08:40:35
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0