"Klockan är ju bara halv 11"

Thank god! Klockan är bara 10.50.
Om Madde aldrig hade sagt att "klockan är ju bara halv 11", så skulle jag ha stått ute vid vägen och väntat på bussen en timme tidigare! Det är sånna grejer man ska ha storasystrar till ;) haha neeva, men bra start känner jag!

Igår blev det som sagt skräckkväll hos Julia. Lovisa, Sara Tove, Pernilla, Julia och Jag åt tacos, mumsig efterrätt och drack och hade det allmänt kul! Haha, alla hade läppstift och var svartmålade. yeaaha, läskigt.  

Klockan 12, (haha) så blir det dans. yeaah, inte speciellt pepp, jävla pissväder. Inte för att vi ska vara utomhus och inte för att det finns några fönster i danslokalen, men sånna här dagar gillar jag inte hösten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0