08-09-2009

Proppade i mig en påse popcorn förut när jag kollade på idol. Snacka om att jag kan poppa popcorn! De blev hur perfekta som helst 8) Well,well det var skönt att komma hem halv 4 idag efter att ha haft hela 7 lektioner fulla av information från alla håll och hörn.

Jo! Från det ena till det andra, jag letar i lite smått panik efter en ny mobil. Någon som har ett bra tips ? Jag känner den ska vara good looking, (haha, lätt när alla tycker olika, men!) gärna bra kamera och inte alltför surt i plånboken. tips tack!

Nu blir det att somna till lite sånt här! Natti!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Jo, än så länge funkar matten perfekt. Har ju inte haft många lektioner än men alltid bra med en bra början ju ;)

Du kan få köpa min mobil, sprillans ny, bra musikmobil, sony ericsson. En tusenlapp eller så..

Pussis

2009-09-10 @ 16:31:37
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0