Tuesday day day

Tänkte skriva av mig lite och så.

Hade sovmorgon, en grym sådan! Ingen studiedag för min del som många andra hade, men jag fick en toppendag ändå på praktiken på Hemma hos Emma (:

Jag gillart och hittar mer snygga stuffs för varje dag, även om prislappen inte stämmer överens med min ekonomi just nu...usche! Vid lunch "hämtade jag upp" Emmsi och vi gick upp till henne och smaskade i oss sallad och risifrutti och kollade in lite idolklipp som jag har missat. Bra med uppdateringar känner jag!

Fick sluta tidigare idag för Gunilla tyckte jag skulle ta vara på vädret 8)
Jag hann precis med halv 4 bussen och där satt den snyggaste.
Blev kär en stund tror jag. mihhi.
Här är han! Ungefär såhär såg han ut ialf :)

Juan Cooco på LOOKBOOK.NU




Kommentarer
Postat av: julia

svar: tack så hemskt mycket!



+ gud vad snygg han där var!

2009-09-23 @ 09:42:57
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: Sandra

Cool stil & grym frilla :)

2009-09-24 @ 07:18:44
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0