Älskar Nacka !

Är hemma från en wuuuunderbar helg i Stockholm :)
Åhh, varenada sekund var så bra. Mmh.
Och på tal om wuuunderbara grejer, Bounce var så jävla cposlagbart så jag inte vet vart jag ska ta vägen? Varenda sekund var så klockren och det var helt klart bland det grymmaste jag har sett. Kommer aldrig glömma vill jag lova :) Sara ska skicka lite bilder, så får ni se det otroliga i bildformat.
Kaaaaaaaanske inte samma grej som live i globen, men bättre än inget ju :)

Har just proppat i mig en kebabtallrik. Och nu ska jag packa upp lite som jag shoppade. Älskar Nacka! Förresten såg jag Hasse Aro köpa en kaffe. Status känner jag ;)


Kommentarer
Postat av: Ella

sv: Åh jag har faktiskt också varit inne på att köpa en i jeans. Så jäävla sköna! Åh, har gått runt i min hela dagen och bara kännt på sommaren :D Hhaha! hahahah! hasse aro alltså, the man. Gah ;) Och visst.. nacka, så fiiint!!!

2010-04-25 @ 19:43:29
URL: http://knockyouout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0