Uh, baby baby !

Satt på balkongen och solade ett tag. Det var så skönt! Med lite peppande musik så kunde situationen inte bli bättre. Eller jo, kanske... ihhi.

Dagen har varit bra :) Jo men det känns som en bra vecka! Jag menar, efter ett lov så känns det ju inte såå kul att komma tillbaka till skolan, men joo, faktiskt! Har saknat mina kampisoor! :)

Vi hade naturprov idag. Och jag måste säga att der var väääääääldigt länge sen det kändes så bra på ett prov. Nästan lite lyckligt förvånad! Men nu ska vi inte tro något iförväg. Fast hoppas kan man ju :)

Nu ska jag börja lite på ett livsmedelsarbete om mikroorganismer. Hmmf, intressant va? Visste att ni ville veta liksomwww.

Sedan ska jag nog fika med min familj. Och ringa Madde också.
Ha en sjukt fin tisdagskväll !!!!

Kommentarer
Postat av: Eveline

du fick ju en daim av mig C= <3

2010-04-14 @ 13:30:14
Postat av: PHOTONERDEN

Haft en bra lördag :)?

2010-04-17 @ 23:43:32
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0