Milk and toast and honey .



Jag kryar, i tanken ialf. Och jag dricker te, inte mjölk, för det är slembildande när man är förkyld. men jag gillar rubriken så,.. Känner att det inte är en så stor grej va? Bra! :)

Har varit hemma heeeela långa dagen. har ätit glass, kollat på massa olika tvprogram, plattat mammas hår, läst lite i körskoleboken med musik i lurarna, vilket ledde till att tankarna flög iväg någonannanstans. Haha, musik alltså,.. det är verkligen något speciellt med det. Så fängslande ya know! Jag plockade fram min mp3 som har legat och dammat i en låda. Kuuul det är att inte veta vad det är för musik som ska dyka upp i lurarna, och att man sen inser "fan va bra musik som jag har glömt bort!", då blir man så glaaad. Haah. Herre vad sitter jag och skriver. Massa strunt, men antar att det är det jag är bra på.

Imorgon är det den 3 aug. Jag börjar räkna ner dagarna. Dagarna som jag har på mig innan du åker. Jag ska hälsa på Sara och Tobbe imorgon och deras nya lilla kissemisse! Jag säger bara ooohmy vilken fin lägenhet dom har flyttat in i. Jättefint :) Sen ska jag till Hemma hos Emma och jobba lite i fotostudion :) Har saknat dom! Kl 4 ska jag pallra mig till the real jobb på björkbacken. Där det väntas ännu mer jobb. Skulle ha jobbat idag men mådde inte kanon kan jag säga. Marika the angle tog mitt pass :) Efter jobbet imorgon kanske det blir utgång. Ska se om jag orkar :) Ska träffa Becca ialf som har kommit hem från Barcelona. Baby!
På torsdag är jag ledig, och då ska jag shoppa som aldrig förr hade jag tänkt! Linket med familjen. Kommer bli skönt att åka en sväng. Man blir ju aningen seg av att vara sjukis och bara sitta hemma, right?

WELL, WELL! nu har jag skrivit så jag har slutat tänka. Skulle dock bli väldigt sur om allt bara försvann. Ni vet, poff. Sååååå, sov gott, för nu måste jag sova mig friskis igen! Puss out.

Kommentarer
Postat av: Frida

Miss you baby!! Krya på dig <3 så ses vi i skolan soooon :O :D

2010-08-05 @ 15:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0