345

Coldplay – Yellow

Jag har en, en viktig julklapp kvar att inhandla. Får göra det imorgon efter skolan, och ta kort på Thonbergs foto till körkortet. Idag har jag och min familj ätit julmat och huggit julgran. Jag har inte sett den än, men pappa sa att den var lite gles. Hahaha, pretty.

Detta är mitt 345:e inlägg, så skriv upp det allesammans! Jag är faktiskt väldigt glad över att jag började blogga, det är skönt att skriva av sig ibland, även om det inte handlar om något speciellt. Jag kan tycka att det är just Det som har sin charm, att man inte behöver skriva om saker som är viktiga eller aktuella. Vardagsliga händelser, impulser och känslor tycker jag är mycket roligare att läsa om, och att skriva.

Och jo, om 18 dagar ligger jag på stranden i Egypten med mina finaste.


Gud vad jag längtar.


Kommentarer
Postat av: Adelinn

Jo men jag tänkte faktiskt ha den där på revbenen fast lite mer på sidan som du säger. kommer bli döhott! ÅH VA? VART SKA DU TATUERA DIIG?:D



sv2: JA, åh bästa parfymen lukar vanillaa. älskart

2010-12-28 @ 13:23:52
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0