Dagen före tha big thing

Hej bloggeeeeen!

Sitter i hörnet i soffan med massa kuddar och tända ljus. Pappa och jag (mest pappa) sitter och kollar på Dagissnuten. Det kan ju vara bland det bästa med julen, att det går så många mysiga filmer på tv? :) Iofs ska man ju inte kolla på tv när man ska mysa med familjen och nära och kära, men bra filmer på tv:n är ju nästan lite sällsynt ju?

Idag har jag och alla andra dansare genrepat inför den stora dagen imorgon :) Är helt slut i kroppen. Om jag har blivit friskare? Njaee. Gillar det inte. Det faller mig inte in! You know.

På tisdag ska jag Emma och Sara gå till resebyrån. HIHIHIHIHI.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni lyckas alltid att fixa dansuppvisningen en dag då jag inte kan..

Synd, för ni är så grymma! :D



Ska ni ut och resa? Fuuusk!

2010-12-06 @ 16:28:16
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0