God kväll!



Hej tappra läsare!
Trots 750 m simning igår plus pulkarace (vilket resulterade i ömma vader), så kunde jag inte somna igår. Inte förens kl 02 sådär. Så.. Evve och jag sov till 11.30 idag. Heheh. Och jag fick inte ångest. Helt underbart :)

Mitt i allt kanske inte så underbara, så fick jag ett samtal från min kusin idag. Och jag ska få göra en jätterolig grej i sommar! Hihi, Jag ska göra det som jag älskar mest utav allt.

Jag saknar Madde. Jag vill till P3guld-galan den 22 januari. Jag vill inte bli förkyld och nu ska jag äta köttfärssåsmackor som Evve har gjort. God kväll!


Kommentarer
Postat av: Derya Bahceci

Spännande, undra vad du ska göra. Jag håller med om att det är underbart att få sova hur länge som helst :D

2010-12-30 @ 19:37:05
URL: http://www.kth.se/derya
Postat av: madde!

hallå, vad är det su ska göra i sommar?? berätta! på facebook i ett mejl eller vad som! :) är såå nyfiken! mår bättre nu måste jag meddela! PUSS

2011-01-03 @ 06:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0