This beat is underneath your feet

I Torsdagsnatt åkte Jag, Maddi och Kristoffi till Branäs. Daaaaamn!


29 minusgrader JO, JO! Så på fredagsmorgonen när vi kom fram drog vi på oss grejerna! :)
Inte lite rädd jag var när jag stod längst upp i backen men cheeseus! KUL det var!
Aldrig trodde jag att det skulle vara sååå underbart! Jag menar utsikten!! 8)


Kristoffi poserar lite.
Har jag tränngsvärk i hela kroppen då?  JO,JO !

Hhahahahahahah. Jääääger jo, jo!
När klockan blev sådär 15 var det dags för after ski.
Hohoho, sen blev det att kliva upp ur sängen kl 04.30 och Madde gullungen skjutsade mig till Karlstad där jag tog buss hem.

Snabbvisit ? Jo, jo. See ya in mars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0