10 Maj - such a day

Weeeey. Ligger i soffan och kollar på Reine och Mimmi i Fjällen. Visst är det mysigt att kolla på 13 år gamla filmer ;) Åkte hem från skolan lite tidigare idag visst. Mådde inte alls bra. Tror det beror på att det har varit så mycket den senaste tiden. Massvis med dans, och för lite egen tid. Har inte haft tid att bara "ta det lugnt", som nu. Känns jätteskönt. Sedan kommer det bli en jättestor kontrast framöver. Från att ha dansat varje/varannan dag i snart 3 månader till... ingen dans alls. Vad ska jag ta mig till? Aktiv ungdom-uppvisningen igår gick väl... sådär. hehe.. Jo men det var asaballagrymt kul! Men tabbar får man ju leva med :) Onödigt att vara missnöjd känner jag. Bara jobbigt!

Innan dagen är över ska:
Man kunna se golvet på mitt rum.
Jag ska nöta in viktig information i min skalle (livsmedelskunskap, samhäll och matteeee)
Plocka ved i korgar till välgörenhetsgrejen i skolan (DUKTIG TJEJ)
Sola och en dusch skulle vara ganska skönt också ju ?

Motivationen kommer nog fram såfort jag har stängt av datorn.
Puss out!

Kommentarer
Postat av: Lena

ja, ellerhur! :D verkligen roligt!

2010-05-11 @ 13:37:46
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0