Party with my pain



Vilken helg! Vet inte vart jag ska börja men den har hur som helst varit underbar. På alla sätt.
I fredags såg jag och Jullan Johnossi. Det var griiiimt vill jag lova! Sveriges bästa rockband skulle jag vilja påstå.
I lördags fick jag äntligen träffa Edvin. Vi kollade på Sagan om ringen som jag aldrig har sett från början till slut. Jag kritiserade den och sa "Varför gjorde de så?" ett antal gånger. Edvin förstod sig inte på mig, haaha. Antar att det inte är min typ av film helt enkelt. I söndags dansade jag ett antal timmar och pysslade med rekvisita inför dansuppvisnignen. NU ÄR DET INTE LÅNGT KVAR! Sedan har jag även firat fars dag. Det var väldigt mysigt och han fick paket av oss. Vi åt lax och hur gott är inte det?

Snart ska jag övningsköra lite med pappi och sen blir det sleepover hos Sara.

Kommentarer
Postat av: Linn

Eller hur, visst är den rolig!! xD hahah!

2010-11-16 @ 02:37:57
URL: http://linseey.blogg.se/
Postat av: Adelinn

sv: det är en klänning ifrån nelly ^^ SÅ SJUKT HET !!! waah, love it

2010-11-17 @ 18:31:49
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0