18.29

Vet ni vad jag gjorde i söndags eller? Jag gick till Vimmerby. Jag och Madde gick till Vimmerby. Tjeenaaaa mina vader på måndagsmorgonen :) I love träningsvärk!

Just nu sitter jag hos Sara S, vi ska snart bege oss vidare till Wendela. Några tjejer i klassen ska kolla på idol och sedan förfesta till Harran. Meeen, jag skippar Harrys ikväll. Ska ju nämligen upp vid halv 9 imorgonbitti och dansa. :) LEDARDANS-DANSA! Ska bli så himla roligt. 10 till 16, på söndag också! :)) Miiih. På söndageftermiddag när jag nästintill lär kolappsa så ska jag sätta mig på tåget till Linket för en veckas praktik. Det ska bli riktigt jävla roligt.

Och jo, Edvin och jag har 2 månader idag. Sickt, eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0