Onsdag, haj!

Hajjj!

Trivs som Linköpingsbo måste jag säga! Skulle kunna stanna här ett bra tag till :)
I måndags fick jag skylta Vero Modas skyltfönster hur jag ville. JAG SNACKAR FRIA HÄNDER. Så himla gulligt ju? :) Och fint blev det.

Det regnar som bara den här, men jag ska börja laga tacos snart, till Edvin kommer hem :) Sen är det massa bra på tv ikväll också! Bonde söker fru, (även om det är lite pinsammt att kolla på!), Berg flyttar in, Grey's, Kungarna, Paradise Hotel, ja YOU NAME IT!


Kommentarer
Postat av: finnen

Åh vad underbart du verkar hat! :D

Kan du inte lägga upp en bild på ditt skyltis??

puss

2010-10-30 @ 09:31:49
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0