16.06

Inatt har jag sovit i ett litet torp, mitt ute i skogen. Jag vakande av att radion spelade musik, (fast jag hade stängt av den genom att trycka på OFF 2 timmar tidigare!) Scaaaary. Om jag sov där själv? Pff, vad tror du egentligen. Aldrig. Chanco och Fanny gjorde mig sällskap, men de sov såklart när det ofattbara inträffade! Buuuuh. 

Hur det gick med kräftfångsten? Mamma och jag satt på den helt vindstilla Borstingen. Jag rodde lugnt och harmonsikt i takt med soluppgången. Hihi! Mycket mysigt och ett 40-tal kräftor fick vi med oss hem. Det är inte jättemånga, men ändå helt okej. 

Min mobil har gått i pension också. Eller iallafall mikrofonen. Om jag har tappat den för mycket i golvet? Pff, nejdå :) Om någon ringer till mig så hör inte personen vad jag säger. Det låter ungefär som att jag pratar med den i fickan, så jag får skrika gaaanska så högt när någon ringer. Kan bli ganska fult när man är på en offentlig plats. "HALLÅ?, HALLÅÅÅÅ? JA HEJ, MIN MOBIL ÄR KNÄPP, SKICKA SMS ISTÄLLET! JAG SA: SKICKA, ETT, SMS! BRA, HEJDÅÅÅÅ! " 

Så för tillfället nöjer jag mig med min gamla Nokia som man kan ringa med och skicka sms. Tacka gudarna för det. Oj! Måste bara springa ner och hjälpa pappa och Nisse med att sätta dit våran nya gröna fina ytterdörr! KOMMER SNART! 

Sådär. 

Nu ska jag skriva en lista på vad jag ska göra i höst. Alltså vad jag ska göra, och inte vad jag vill göra. Make it true. "JAG SA, MAKE IT TRUUUEEEE!"


Kommentarer
Postat av: Finnen

HAHAH, helroligt inlägg Carro! =D

2011-08-10 @ 11:38:07
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0