INSANE

Äntligen ska ni få släcka er läsartörst med ett saftigt inlägg! Heh.

Jag mår bra, lyssnar på P3star och ska snart pallra mig ner till Solbröd där Emma jobbar. hon kanske bjussar på en kaffe, eller varför inte en kopp te för 27 kr. Ja jag vet, varmt smaksatt vatten för nära 30 kr. INSANE.

Har hunnit med en liten joggingrunda idag samt spillt ett glas med vatten över hela bordet. Tur för mig att inte Emmas dator låg där (som den annars brukar göra), Känns som att gud är med mig idag!

Snart är det dags för att packa väskan. Åker hem till Långbrössle under jul. Kommer uppskatta allt så mycket mer. Ska bli mysigt att sätta sig i soffan med en kopp glögg med mamma, pappa och Evvi. Madde får jag träffa i maj. l ä n g t a r .

  


Kommentarer
Postat av: evvi

inte tillräckligt saftigt :( besviken

2011-12-15 @ 21:10:53
URL: http://devote.se
Postat av: lovisa

Kul att du snart kommer hem :)

2011-12-17 @ 11:53:15
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0