Hör och häpna

Mjukiskläder från morgon till kväll. Låter som en klassisk söndag, men idag är det lördag. En solig lördag som har tillbringats hemma. Vaknade flera gånger imorse, men försökte somna om, just för att det är helg. Skulle lika gärna kunnat gå upp vid 08.15.

Igår var jag, Sara och Alex på Zumba! Ja, hör och häpna. Det var roligt, och jag fick håll på dirren eftersom vi hade ätit pizza en kvart innan. HHEE. Jag och kissemissen har suttit ute i solen idag och vi har spunnit. Mysigt. Jag har även skrivit lite på mina personliga brev till sommarens jobb vilket ledde till en storrensning bland papper och pärmar. Pjuuh. Vilken flitig lördag. Inte alls lik förra helgen, men tur är väl det, för annars skulle man aldrig uppskatta allt roligt och galet. Nu ska familjen Svensson äta pizza, det var inte igår! Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0