3 Januari 2011, Måndag

Heje!

Skidåkning och tårta har stått på schemat för min del idag. Det var jättekul i skidbacken, även om jag inte håller mig till den proffisionella nivån i mitt sällskap ;) Efter en heldag i Kisa åkte jag Mamma och Evve till Ludde som fyller 4 år idag! Sötisgubben. Han blev jätteblyg när vi sjöng för honom i dörren. Hihi sötis. Lite mer Ludvig i vardagen skulle göra allt mycket positivare :)

Imorgon ska jag packa klart allt inför Egyptenresan. GAAAH, kan man längta såhär mycket? Hoppas bara jag får reda ut lite saker imorgon.

Dansterminen startar vecka 4. Längtar efter att komma igång med mitt skapande ;) Street från 16 år är det som gäller, tror på en kanontermin! Min sista termin om jag inte bor i Vimmerby i höst!

Kommentarer
Postat av: lotta

Riktigt snabba i backen allihopa ju :) ååååh så härligt med egypten! Är avis och hoppas ni får en grym resa!:) hoppas saker och ting löser sig med!!!

2011-01-04 @ 13:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0