00.41 Nattskriveri

Hej fina du!

Jag har varit på minisemester i Skåne med Emma och Sara. Otroligt behövligt kan jag säga. Har fått njuta av soligt väder och min hjärna har tömts på innehåll. Har alltså inte haft något annat i tankarna än att koppla av. Mhh, mer sånt.

Vi har just nu besök från vår barndomsfamilj från Gotland. För himla mysigt måste jag säga. Vi ses ungefär en gång per år i samband med att de tävlar i Lilla Gubbens Cup. Riiiktigt duktiga och talangfulla tjejer! Låter kanske som att jag kan massor om hästar. Jag kan inte ett smack, men de är duktiga, det vet jag :) Så imorgon innan jobbet ska vi kolla på dem när de tävlar! Jag får jämt en hejaheja-kick när jag ska kolla på sånna här saker. Det är precis samma sak när jag kollar på när VIBK spelar innebandy, kan typ inte sitta still?     

Snart är det dags för kräftskiva också. Jag längtar efter att få sätta på mig en rolig hatt och sjunga snappsvisor med människor jag tycker om!



Kommentarer
Postat av: Finnen

Så himla mysigt, det förtjänade ni :)

Vad menas med barndomsfamilj?

2011-07-30 @ 12:44:28
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: Niles

Hallå, har en fråga... - Vet du hur man tar bort reklamen från sin blogg? Hoppas att du har en alldeles awesome dag annars!

2011-07-30 @ 13:26:34
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0