"Let your heart decide, what you have to do" - Ola Salo

Kära dagbok.

Jag är i balans igen. Har liksom kommit ur träsket! Jobbet rullar på, jag har världens finaste vänner och världens underbaraste familj. Jag borde vara så lycklig som man kan bli. Borde påminna mig själv om det oftare. Typ hela tiden egentligen. ♥

I hemma hos Emma-butiken går allt jättebra. Har endast stött på trevliga och glada kunder, how wonderful?! På väggen bakom kassan finns det några rådjurshorn uppsatta och tre olika kunder (endast män) har frågat mig om det är Jag som har skjutit dem. Jag förstår verkligen inte, ser jag ut som en jägare? Som springer runt i skogen med bössa och kamoflagekläder? Heehe, tydligen :) Och jag tar det positivt! Jag ser ju alltså ut som en riktig hårding!!! EN TUFFING. Heh.

Istället för Visfestivalen och Hultsfredfestivalen så sitter jag i soffan med sockor på, kollar på filmen Hachiko med mamma och pappa samt äter delikat rabarberpäääj. Känner lite mer för det i detta mysiga väder :) Klart som korvspad att jag vill se Johnossi, Maskinen, Hoffmaistro och Oskar Linnros, men det får jag göra i höst isåfall, för nu är det dags för Caroline att spara pengar. Och glöm inte, Let your heart do the thinking.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHAHAHA, sååå roligt det där med hornen. Säg att det är dina ;)

2011-07-15 @ 08:17:08
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: Lovisa

HAHAHAHA, sååå roligt det där med hornen. Säg att det är dina ;)

2011-07-15 @ 08:17:33
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0