Skååål!


Bild från när jag och mina systrar satt på Grabbarna Grus på Playa De Ingles för snart 2 månader sedan.  

Imorgon har vi inget att göra i skolan såååå... Jag, Sara, Emma och Lotta drar till Linköping för att kolla på studenterna! Tänk att deras tid redan är kommen! Känns faktiskt skönt att vi har en vecka kvar tills det är vår tur. Vill hinna med massa saker innan det är dags att springa ut från A-huset. Har faktiskt en känsla av att inte vilja ta studenten. Vill stanna i tiden som är nu och bara hitta på saker med klassen och alla andra 3:or. Som den känsliga typen jag är så kommer jag böla som en liten gris på studentdagen. Vattenfast mascara, vattenfast mascara...


Kommentarer
Postat av: adelinn

svar: ja eller hur, det var så jäkla fint där på ön! lite öde dock, men det var skönt att komma ifrån allt lite. :)



Åh vad ni är fina carro. :)

2011-06-10 @ 19:30:11
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0