Kärlekens tunga


Psykologiläraren kom inte till lektionen i tid, så jag mitt skåp på ryggen (har med mig ganska många böcker hem idag!) och bokstavligt talat spraaaang för att hinna med bussen. Fick ett lyckorus av det. hahah, tack solen. Jag var så glad över att jag hann med en tidigare buss hem att jag skickade ett "tycker om dig"-sms till Sara. Poff liksom?

Idag ska jag plugga massvis med roliga saker! hähäh
Jag ska hemmagymma
Jag ska sola i vårat solarium
Jag ska tvätta håret, vill även klippa mig snart, och färga kanske? Brunt och rött är så hett!!!!
Jag ska spela lite gitarr, eller rättare sagt försöka lära mig själv. Vill så gärna kunna.

Dagens puss tillängnas till mina systrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0