För lite sömn denna helg?

Jösses hörrni! Vilken otroligt bra helg jag har haft :) Verkligen inga fel! Öltält fredag och lördag. Haahaha, hade riktigt riktigt roligt! Jag har även varit i Västervik och kollat balen när Idah gick. Vackra kvinna! Sara gjorde hennes uppsättning och det blev verkligen såå vackert. Ville gå balen på nytt när man såg alla fina.

Idag har jag varit på konfirmation för min kusin Louise, det var trevligt att träffa släkten igen och bakisäta smörgåstårta. Heh. Hur som helst! Världens bästa helg, och jag bara peppar, peppar och peppar!

OCH när man har såhär kul, glömmer man ju naturligtvis bort att man har ett trevigt psykologiprov imorgon måndag. YEEEEE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0