Men ni förstår, det känns som en sommarkväll i juli och allt bara sker, inga planer


Om jag mår bra?
Jag mår fantastiskt.

Det är så mycket som påverkar mig. Maddes pepptalk och det strålande vädret (kan man prata om vädret för mycket?) Kanske trist samtalsämne men ack så skönt.

Idag besökte jag Kalmar med min fina klass och HP09. Det blev en trevlig dag med lite shopping. Fick häjda mina shoppingtankar ett slag. Hade faktiskt kunnat köpa huuur mycket som helst. Ni vet "Fan va snygg, skulle veeerkligen vilja ha en sån där!" Men att ha bra ekonomi inför studenten och alla roligheter är också viktigt för maaaj.
Fick iallafall med mig ett par prickiga fladdriga shorts och en marinblå långklänning. Just precis, det är ju för himla snyggt?!

Madde och jag har hemmagymmat ikväll på gräsmattan med solen i ansiktet och grym musik i högtalarna uppe på balkongen. Om det var härligt? Hehe, skojar du? :)

Men ni förstår, det känns som en sommarkväll i juli och allt bara sker, inga planer.
Sedan kan jag inte sluta lyssna på den här låten heller. Den gör mig lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0