Andra sidan jordklotet.



Kunde nog inte fått en bättre start på dagen.
Efter en skön sovmorgon fick jag ett skypesamtal från min Madde som befinner sig i Australien. Åh, jag grät av lycka trots att jag fick se henne i dålig bildkvalité. Hon var brun och jag var blek. Åh, vad jag saknar dig! Hon skickade även ett videoklipp på hotmail där hon formar ord med hjälp av munrörelser, det fanns nämligen inget ljud med, så jag satte på en fin låt (Ane Brun med True Colors), och jaaa, jag grät en skvätt till då!

Dessutom är det finfredag, det är soooool ute och jag ska kanske jobba på Lagunen Köpcentrum idag! Jo just det, 11-11-11 idag, inte att glömma, är ju så otroligt important!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Åh, saknar också Madde!

2011-11-11 @ 17:39:05
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: Eveline Svensson

jag fick samma video tror jag :) jag sitter hemma själv och gråter som fan :'(

2011-11-11 @ 21:15:19
URL: http://evelinen.devot.se
Postat av: madde

Gullisar :-)

2011-11-13 @ 23:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0