Djupt va?

Har bestämt mig för att ta en promme runt sjön. Med lite bra musik i öronen så löses det mesta :) Har varit på IKEA idag ialf, börjar jobba kl 07 imorgon för er som antecknar. Hejohå, känner redan nu att jag får ladda kaffebryggaren redan ikväll så det bara är att häva imorgonbitti vid kl 05.45 sådär.

Har nu varit i Bergen i en månad och 11 dagar. Undrar verkligen hur länge jag kommer stanna här. Men jag lämnar över det till ödet istället. Till impulskänslan och nuet. Djupt va? Men ni fattar! Jag vill bara köra på, så länge jag trivs. Och det kan ni skriva upp att jag gör :)


Kommentarer
Postat av: Adelinn

Svar; åh tack, visst är den.:) förövrigt känns det som att du varit borta ett år typ!!!!

2011-11-15 @ 19:12:39
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0