I LOVE MONDAYS.

Var det kanske jag som inte fick upp dragkedjan på min plånbok när jag väl skulle betala för 4 kg tvättmedel och 20 ägg? Japp, tror det va? Det slutade med att jag skämdes lite och sedan fick be om en sax för att klippa upp min fina monki-plånkis i rosa fuskskinn.

Det gav mig ialf en fresch start på dagen! Som sedan ledde till en timmes träning på gymmet, mycket god middag med min kompanjon samt lite hundklappning på grannen Gustavs flickväns mammas hund Bella, 12 år.
Hahaha, jag gillar den här dagen. Dessutom fyller Becca Eriksson 20 år idag! Skickar några norgepussar till dig!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHAH, Carro, vad mycket knasigt som händer dig hela tiden ;)

2011-10-25 @ 11:01:37
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var bland det roligaste jag läst på länge ;) AHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2011-10-27 @ 18:14:48
URL: http://evelinen.devote.se
Postat av: Anonym

fan, jag skulle ju skrivit cnasigt och inte knasigt. Hade varit så mkt roligare!!!

2011-11-02 @ 17:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0