Norway


7/10-2011 var det en solig dag vid Bryggen!

Idag är det dock regn som gäller här i Bergen! Och när alla affärer är closed får man sysselsätta sig inomhus. Idag kommer dagen bestå utav städning, i och med att killarna nu har lämnat lägenheten. Känns tomt måste jag säga! Vi ska också plugga krilloljan. Det måste ialf jag göra. Nöta in allt i hjärna. Yehaa! Ska också baka lite bröd. Vi gillar ju kolhydrater så :)

Igår! Åh, har ju glömt att säga det. Vi gick upp på berget Ulriken som vi kan se härifrån lägenheten. Det var ju en gryyymt solig dag så vad passade inte bättre än en vandrig till högre höjder? Dock har jag galen träningsvärk i ljumskarna och jag ramlade även två gånger.. En gång i lera och en gång på blöt mossa. Heh, jag visste att det skulle hända, så det är OK!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Ååh Bergen, och lägenheten på fjosangerveien!

Hoppas du har det bra där borta <3

2011-10-09 @ 15:34:29
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: Sofia Berg

De har jag också besegrat men hoppas in ni og banan va?? ;)



Vart är de ni bor?? Vi bodde på Ibsens gate gatan precis vid sjukhuset hur lång som helst från sjukhuset ner till danmarksplass 90 Slettenbussen som alltid är full. ;)

2011-10-11 @ 01:04:15
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0