Vanilj, jordgubb och citron

Such a day!

Idag har Emma, jag och Marius jobbat för fulla muggar! Vi har svettats, plågats och tjänat som grisar! ...eller?
Vi har ialf haft en rolig dag på jobbet. Pratat med mycket folk och skrattat en hel del! :) Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter, icke sant? Man lär sig av sina misstag och man ska aldrig säga aldrig. Hoho, tror det kallas positivt tänkande? :)

Så nu sitter vi här i köket på Fjosangerveien och dricker té. Har för tillfället smakerna vanilj, jordgubb, citron, indian spice och early grey. Hahah, vet att ni noterar detta. Good job!

Dagarna springer förbi här i Norge. Det ska norrmännen veta :)

(5 minuter senare)
Har precis hällt ut mitt early grey te över hela bordet inklusive Emmas dator. Känner nu att denna dag är fulländad :)

Kommentarer
Postat av: Sofia Berg

Okej. De höll på att bybanan när vi va där så har inte åkt den än, de testkörde den lite när vi va där i slutet typ. Okej, säljare på vad? Hur lnäge ska ni stanna??



2011-10-11 @ 20:05:32
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se/
Postat av: Sofia Berg

okej. hoppas de går bra för er på jobbet då :) Jag älskar verkligen Bergen. Så himla fint där :) Saknar kiwi hahaa ;) vi handlade alltid där. Om ni inte hittat det än så finns de i närheten av danmarksplass billigt godis på lördagar. haha. ;)



Jaså, de säger du! vilket land vill du va aupair i? Jag ångrar de absolut inte! Trivs så jäkla bra här så kommer bli grymt jobbigt att lämna om några månader. Men så är livet. vi kommer hålla kontakten iaf känner vi allihopa! Det är kul!



2011-10-12 @ 00:29:02
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se/
Postat av: Adelinn

låter som en utmärkt dag. sara och jag gick in på lindex idag, och jag måste bara säga att när jag kom till smyckes-hängaren började jag gapskratta för att det där halsbandet du råkade krascha hänger fortfarande kvar. hahahaha. JAG DOG!! var bara tvungen att säga det till sara. tss. förlåter du mig?



svar ang kjolen: åh, jag vet inte när jag ska använda den liksom. hmmmm. in thinking. :)

2011-10-12 @ 00:31:20
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0