.


Gissa vad chips heter på norska? Jo, potetgull! Åh, vad jag älskar det ordet :) Potetgull, potetgull, potetgull.

Jag känner mig som någon form av hemmafru, sambon min är nämligen och jobbar så jag har bakat bröd. Fast utan recept, så ni kan ju tänka er hur de blev.. Hade i jäst så hoppades på att det skulle jäsa massor!? Men njaee, det blev platt och lite degigt i mitten. Hoppas att Emma inte kommer låta mig sova utomhus för det.

Här om natten när jag skulle sova men inte kunde sova så skrev jag en nyårslöfteslista! Den blev ganska lång, men med många fina och genomförbara löften. Tänk att det snart är 2012, låter so future! Som att det är så långt fram. Undrar också om jorden kommer gå under. Jag tänker ofta "det händer inte mig", som naturkatastrofer, dödsfall eller olyckor, men med tiden har jag insett att det citatet inte fungerar. Saker och ting sker och man kan inte komma ifrån det. I have to face the truth.

Ett specifikt nåyrslöfte som jag har haft i flera år men aldrig uppfyllt är att lära mig spela gitarr. Vi har alltid haft en gitarr hemma, så vad har egentligen hindrat mig? Jag tror att det är lathet blandat med rädsla för att det kommer vara svårt, att det kommer ta tid att lära mig spela sådär bra som jag vill kunna, antar att I have to face the truth.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa, lär dig spela gitarr. Det skulle passa dig :D

2011-10-31 @ 09:05:46
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: Potetgull

Föresten, hur fick du bort den här koden man måste skriva in för att få kommentera? :)

2011-10-31 @ 09:06:37
URL: http://ll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0