Sound of a tuesday



Idag har jag hämtat hem min mobil som har legat på operationsbordet, kan medela att han mår stabilt, han är på bättringsvägen :) Haha så konstigt, efter att ha varit utan den i drygt en månad så känns det som att jag har fått en sprillans ny! Och som tur var så höll garantin. fick punga ut hela 0 :-
Vilken fyndare jag är alltså!

Vet ni förresten vad jag gjorde imorse?
Jo, gick upp 08.30, drog på mig det närmaste som fanns + min gamla mp3, för att ge mig ut på en morgonpromme! Vet ni sen? :) Batteriet i mp3 dog, så jag blev arg och gick hem igen. Dumt ju! Jag skulle ha fortsatt utan musik, bara fortsatt!

Något att tänka på tills nästa gång Caroline ;DDDD


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hälsa mobben från mig, Per & Millemill. Vi är glada att han är hemma igen :)

2011-09-22 @ 13:46:54
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0