Det är livskvalitet kan jag lova.


Foto: 8 augusti 2011, kl. 05:50

Ja hörrni, det är sant! Jag gör ett inlägg! 
Kan tänka mig att ni har väntat som små otåliga grodyngel. Hej på er :) 
Jag har varit ute på lite semester skulle man kunna säga. Den 4 september åkte jag, Sara, Emma och Adelinn till Magaluf. Har aldrig tidigare badat i ett så varmt hav. Jag låg där, flöt och njöt på en uppblåstbar grön luftmadrass. Jösses, det var livskvalitet kan jag lova. När man blev för varm kunde man bara doppa ner benen i det salta vattnet. Ahhw. Men. Jag har flagnat också. Jag gör det jämt, och det är inte så gött alltid! Får smörja och smörja. 

Vi har även besökt Palma på Mallorca, åkt färja över till Barcelona (dit ska jag åter, det är en sak som är säker!), vi har varit på så höga höjder så det slog lock i öronen, sett fantastiska berg  och små idylliska hus. Tanken slog mig hela tiden; Tänk om det var jag som bodde i det där lilla söta stenhuset, där man hade getter och olivodlingar som närmaste grannar. Undra hur mitt liv skulle sett ut då?  Det blev en sån omväxling för min kropp det där alltså. Från Magalufs hektiska och fartfyllda liv, till total tystnad och lugn. Inte en vidpust? Jag blev helt harmonisk :)  

Nu är jag hemma, men det varar inte så länge. Snart packar jag väskan igen för jobb, då jag ska jobba häcken av mig, så att jag kanske en dag kan åka till min syster i Australien.

Nu: dags för middag med mamma och pappa, sen ett danspass på friskis och svettis!
Saknar dansen något otroligt.

Kommentarer
Postat av: My

Fin blogg, allt bra med dig? :)

2011-09-20 @ 07:28:46
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Sylvia

Åh, låter som om ni haft det alldeles underbart!

Ser fram emot att läsa mer av dina äventyr :)

2011-09-20 @ 17:24:15
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN säger jag! Har klickat mig in så många gånger o blivit besviken varje gång ;)

Låter som att ni haft ett riktigt äventyr! :D

Vi får gå på dansuppvisningen ihop och tröstäta godis o popcorn :)

2011-09-21 @ 15:23:32
Postat av: Lovisa

Det var jag som skrev det anonyma ;)

2011-09-21 @ 15:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0