NYGÅRDSPARKEN


Det har varit så pass soligt idag att jag har bränt mig på pannan.
Och i hårbotten. Dra mig baklänges. Och detta ska vara Europas regnigaste stad? Hallå, regndroppar kom hit!!! *Höjer näven mot skyn* NäärÅ, jag gillar solen jag ja....

- Den vackraste staden i världen, som Oscar så fint uttalade sig igår.

Vi satt vid hamnen där båtarna åkte förbi på den glittriga ytan, så fint! Jag och mina kompanjoner har tagit i hand på att vi ska ha en stor båt tillsammans. Jag längtar tills jag får ösa vatten ur vår lilla gummibåt!

Om ett år när jag hör den här låten ovan kommer mina tankar ängnas till våren i Bergen, det är jag nästan helt säker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0