5 DECEMBER

Jag ser och hör att det är mycket snö hemma i Vimmerby, så se till att vira in er i filtar framför brasan med mängder av glögg, så ska jag smörja på ännu mer solskyddsfaktor och dricka ännu mer vatten. Inatt var det däremot världens oväder med storm, skyfall och åska. Det händer väl kanske några få gånger om året här. Lovisa och jag har börjat komma in i jobbrutiner och har träffat massa trevliga arbetskamrater. Så fort man träffar en människa här så hör det till att säga hej och fråga hur den mår. Är det inte för fint? :)

Nu sitter jag i min stora säng och lyssnar på Hanapee's podcast (som för övrigt är beroendeframkallande) men snart ska vi byta till personalboendet här på Monkey Mia, hoppas på aircondition iallafall!

Lollan, inom kort kommer jag ladda upp bilder på olika djur här, så hold on! Pusspåre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0