MONDAY

Idag har jag jobbat på en barnehage, inte alls långt ifrån vår lägenhet. Jag blev bjuden på middag (på småbarnsvis) som innebär ett uppdukat bord där det serverades varm osynlig soppa och gosedjursråttor. Haha. Jag blev helt paff och nästan lite rädd. Sedan satt Ruben i soffan med en barnvagn framför sig och lekte att han satt på bybanan som alla vuxna gör. Så sött!

Efter några timmars aktivitet ute blev det fruktstund. Vi skalade äpplen och jag fick en flashback till alla somrar då man satt på farmors altan. Skalade äppleklytfor i solskenet. Då var man minsann ett litet barn!

Sa ett hastigt hejdå till Emma idag också. Efter 5 tighta månader så fattas det verkligen något, Emma! Jag önskar dig all lycka i framtiden och att vi kanske kan ta en kaffe ihop när vi är sisådär 40 år? Du, jag hör av mig!

Just nu sitter vi hos Gustav, det pågår en het FIFA-turnering i soffan. 6 koncentrerade killar, det är en sak som är säker!

Kommentarer
Postat av: Stalkerns stalker!

Vad är det med Emma? :O

2012-02-27 @ 21:25:44
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaa! Vart ska hon?! Göra?!

2012-02-28 @ 10:38:48
URL: http://Evelinen.devote.se
Postat av: Anonym

Emma ær borta :O:O!!

2012-02-29 @ 13:27:55
URL: http://sarapeterssonsp.blogspot.com
Postat av: Din framtida chef

Caroline Svensson kan komma in på Chefens kontor. "Tjenare Dojan" jag bjuder på kaffet idag, no worrys!! ;)

2012-03-01 @ 11:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0